Regulamin - Ogólne Warunki Świadczenia Usług

 

Postanowienia Wstępne 

1.1. Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług (zwane dalej „OWU”) określają zasady świadczenia usług podanych na stronie internetowej Samurai SEO&SEM, prowadzonej przez GK Gabriela Krawczak z siedzibą w Warszawie, pod adresem: al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa. NIP: 5214068765, REGON: 528557082. Telefon kontaktowy: +48 790340755, e-mail: gabriela.krawczak@outlook.com, zwaną dalej „GK”. 

1.2. Klient zawierając Umowę oświadcza, że Umowa jest zawierana w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. Usługi świadczone są przez GK na rzecz podmiotów niebędących konsumentami, w tym w szczególności prowadzących działalność gospodarczą w rozumieniu odrębnych przepisów, zwanych w dalszej części OWU „Klientem”. 

1.3. Treść poniższych Ogólnych Warunków Świadczenia Usług ma zastosowanie do dostępnych w ofercie handlowej Usług świadczonych przez GK, chyba, że zawarta z Klientem umowa na daną usługę w sposób wyczerpujący reguluje prawa i obowiązki Stron i nie odsyła do OWU. 

1.4. GK świadczy Usługi dla Klienta w oparciu o zewnętrzne wyszukiwarki internetowe, strony partnerskie, fora i portale społecznościowe, zmierzające do promocji działalności Klienta. 

1.5. Definicje Użyte w OWU terminy oznaczają: 

a) Kampania – określony w Umowie czas świadczenia/wykonania Usługi na rzecz Klienta; 

c) Usługa – działania GK podejmowane w globalnej sieci Internet mające na celu promocję Klienta, z których zakresem Klient przed zawarciem Umowy się zapoznał i zaakceptował ich warunki. Usługami są w szczególności: pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, audyty stron i sklepów internetowych, działania ogólnopojętego SEO i SEM  oraz usługi z nim powiązane; tworzenie kampanii reklamowych w serwisie Facebook.com lub innych serwisach społecznościowych, o określonej wielkości budżetu reklamowego, w formatach, jakie udostępniają dane serwisy społecznościowe; administrowanie stroną firmową Klienta w serwisie Facebook.com lub innych serwisach społecznościowych; stworzenie kreacji niezbędnych do realizacji kampanii reklamowej (kreacja mailingowa, bannery, landing page); kampanie Google Ads składające się z kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, kampanii linków oraz bannerowych w sieci Google Display Network oraz z remarketingu; 

d) Wynagrodzenie – określona w Umowie kwota należna GK, na którą składa się opłata z tytułu świadczenia Usługi lub Budżet, jeżeli został w Umowie określony; 

e) Obsługa – określona w Umowie kwota należna GK z tytułu przygotowania i optymalizacji linków sponsorowanych/kampanii reklamowych, w których Klient deklaruje także Budżet; 

f) Budżet – zadeklarowana w Umowie kwota, jaką Klient przekazuje na rachunek GK, która przeznaczana jest na świadczenie usługi linków sponsorowanych/kampanii reklamowych; 

g) Strona Klienta – strona internetowa promująca działalność Klienta; 

h) Artykuły Tematyczne i Sponsorowane – tekst redakcyjny promujący w określony sposób produkt lub usługę; 

i) Banner – graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych w Internecie; 

j) Analityka – pomiar i analiza ruchu na stronie www, pozwalająca na weryfikację efektywności kampanii i źródeł ruchu;

k) Utwór – przez utwór strony rozumieją: artykuły tematyczne i sponsorowane; strony www; aplikacje internetowe i mobilne oraz zawartość stron firmowych/profili w serwisach społecznościowych; kreacje mailingowe, zdjęcia, teksty oraz treści audiowizualne; 

l) Kreacja graficzna – wizualny rezultat przedstawiający pomysł, ideę, koncepcję stworzoną na potrzeby wymagań Klienta; 

m) Adres URL – (Uniform Resource Locator) jest to stosowany w Internecie system adresowania, pozwalający wskazać dowolny dokument; 

n) Wersja mobilna strony www – wynik realizacji usługi tworzenia dedykowanej strony internetowej, przeznaczonej do wyświetlania na urządzeniach przenośnych (tablety, smartfony, telefony komórkowe). 

o) Usługa/Usługa SEO – działania GK polegające na optymalizacji Serwisu Internetowego Klienta oraz jego treści pod kątem wyszukiwarki internetowej Google, a także promocja Serwisu Internetowego Klienta i działalności Klienta w wyszukiwarce Google przy użyciu różnych narzędzi i technik. Może być świadczona poprzez działania zmierzające do osiągnięcia przez Serwis Internetowy Klienta jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych określonych słów i Fraz kluczowych lub poprzez działania zmierzające do wzrostu ogólnej liczby wyświetleń Serwisu w bezpłatnych wynikach wyszukiwarek internetowych.

p) Pozycjonowanie – proces zmierzający do osiągnięcia przez Serwis Internetowy Klienta jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych Fraz kluczowych lub osiągnięcia wzrostu ogólnej liczby wyświetleń Serwisu w bezpłatnych wynikach wyszukiwarek internetowych.

r) Fraza/Fraza kluczowa – sformułowanie związane z przedmiotem działalności Klienta, przeznaczone do monitorowania w ramach Umowy widoczności Serwisu Internetowego Klienta w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Fraza może składać się z jednego słowa lub większej liczby słów.

s) Optymalizacja – element Usługi SEO stanowiący zespół działań wykonywanych bezpośrednio w Serwisie Internetowym Klienta (wpływających na jego budowę, treść i strukturę), mających na celu dostosowanie Serwisu Internetowego do wymogów jakościowych wyszukiwarki Google. W zakres Optymalizacji wchodzą działania wymienione w ofercie GK, wykonywane zgodnie z możliwościami technologicznymi Serwisu Internetowego i dostępami udzielonymi przez Klienta. 

t) Audyt SEO – ocena techniczna Serwisu Internetowego Klienta wskazująca, w jakim stopniu Serwis Klienta spełnia aktualne wymogi wyszukiwarki Google, polegająca na zbadaniu parametrów Serwisu wpływających na jego prawidłową widoczność w wynikach wyszukiwania oraz mająca na celu zdefiniowanie koniecznego zakresu działań w procesie Optymalizacji.

u) Strategia SEO – element Usługi, polegający na przygotowaniu zaleceń oraz uwag dla konkretnego adresu URL Serwisu Internetowego Klienta na podstawie oceny technicznej serwisu.

Obowiązki GK. Gwarancje 

2.1. GK świadczy w sposób profesjonalny Usługi na rzecz Klienta w zakresie określonym w Umowie, ofertach dedykowanych i niniejszych postanowieniach. GK świadczy Usługę zgodnie z obowiązującym prawem i według najlepszej wiedzy, mając na względzie osiągnięcie najlepszych możliwych efektów, przy czym Klient akceptuje fakt, iż działania GK nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. 

2.2. GK w trakcie trwania kampanii monitoruje przebieg Usługi i może modyfikować jej parametry w granicach Umowy i specyfikacji Usługi tak, aby zapewnić Klientowi osiągnięcie najlepszych możliwych rezultatów, biorąc pod uwagę określone w Umowie parametry. 

2.3. Jeśli przedmiotem Usługi są Utwory w rozumieniu punktu 1.5. c i l), GK w ramach wynagrodzenia, przenosi na Klienta majątkowe prawa autorskie do stworzonych w ramach zawartej Umowy Utworów na wszelkich znanych w chwili zawarcia umowy polach eksploatacji, w szczególności:

a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu 

b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono; 

c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt. b) 

d) w przypadkach, gdy do stworzenia Utworu zostały wykorzystane elementy udostępniane na licencjach płatnych lub open source (np. zdjęcia stockowe), autorskie prawa majątkowe do tych elementów przysługują ich twórcom. 

2.4. W przypadku usług, w zakresie których określany jest Budżet, GK ma prawo do modyfikacji wartości dziennego Budżetu, jeżeli jest to konieczne dla zwiększenia efektywności kampanii Klienta. GK zastrzega sobie prawo do zbierania anonimowych statystyk i informacji, które okażą się niezbędne dla prawidłowego i efektywnego świadczenia Usług. 

2.5. W przypadku usług w serwisach społecznościowych, o których mowa w pkt. 1.5 c), elementy składowe tych usług są do wykorzystania wyłącznie w okresie trwania Umowy. Niewykorzystane elementy usług nie zostają przeniesione do wykorzystania w kolejnych miesiącach. 

2.6. Jeżeli w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania projektu reklamy internetowej – o ile GK nie wyznaczy innego terminu – Klient nie złoży oświadczenia o akceptacji lub nie przekaże GK uwag do projektu, będzie to oznaczało akceptację domyślną. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio do wszelkiej innej korespondencji GK kierowanej do Klienta, dotyczącej sposobu świadczenia usługi. 

2.7. Klient uznaje fakt, że akceptacja projektu reklamy odnosi się wyłącznie do treści i elementów graficznych formy reklamowej i nie stanowi wiernego odtworzenia. 

Obowiązki Klienta. Prawa Autorskie 

3.1. Klient zobowiązuje się do zapłaty wynagrodzenia za Usługę GK (w tym do zapewnienia środków na koncie klienckim) oraz współdziałania z GK przy świadczeniu Usługi poprzez dostarczanie materiałów lub informacji niezbędnych do realizacji usługi przez GK. Klient wskazuje w Umowie przedstawiciela upoważnionego do reprezentowania Klienta w sprawach dotyczących Usługi, w tym do dokonywania wszelkich zmian, jakie okażą się niezbędne przy wykonywaniu Umowy. Zmiana przedstawiciela nie jest zmianą Umowy, jednak wymaga pisemnego powiadomienia drugiej strony. 

3.2. Klient udziela GK na okres świadczenia Usługi, niewyłącznej licencji na korzystanie z dostarczonych lub udostępnionych GK materiałów, znaków towarowych lub graficznych w celu świadczenia Usługi oraz marketingu usług GK. 

3.3. Klient udostępni GK, w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, wszelkie informacje techniczne, w tym dane dostępowe wskazane przez GK, niezbędne do realizacji usługi przez GK. W przypadku usługi administrowania kontem Klienta w serwisie Facebook.com oraz/lub w innych serwisach społecznościowych, o której mowa w pkt. 1.5. c), Klient zobowiązuje się do przekazania GK praw administracyjnych do posiadanego konta w danym serwisie w terminie 30 dni od daty zawarcia Umowy. 

3.4. W trakcie trwania kampanii Klient zobowiązuje się utrzymywać Stronę Klienta oraz informować GK o każdej zmianie jej adresu URL oraz innych zmianach mogących wpłynąć na możliwość realizacji usługi. Klient ponosi odpowiedzialność za utrzymanie domeny. 

3.5. GK nie ponosi odpowiedzialności za zmiany w Usłudze, które zostały wywołane wskutek ingerencji Klienta lub osób trzecich.

3.6. GK zastrzega sobie prawa autorskie do koncepcji rozwiązań proponowanych Klientowi w prezentacjach ofertowych, w szczególności do koncepcji kreatywnych, które są własnością intelektualną GK.

Obowiązywanie Umowy. Odstąpienie. 

4.1. Zawarcie Umowy między GK a Klientem następuje w drodze akceptacji przez Klienta oferty handlowej przedstawionej przez przedstawiciela GK, w każdy prawem dozwolony sposób tj. poprzez złożenie podpisu na Umowie, przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną, akceptację złożoną przy pomocy środków do porozumiewania się na odległość. Oświadczenia woli Klienta dotyczące zawarcia Umowy złożone przy pomocy środków do porozumiewania się na odległość, są utrwalane pisemnie poprzez przedstawiciela GK, a ponadto umieszczonym w przy zawartej Umowie.

4.2. Chwilą zawarcia Umowy jest:

w przypadku Umowy zawartej za pośrednictwem poczty elektronicznej – data odbioru przez GK oświadczenia Klienta o akceptacji istotnych warunków Umowy, 

4.3. Klient będący osobą fizyczną, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. 

4.4.. Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub o wypowiedzeniu Umowy mogą być składane w formie wiadomości mailowej lub listownej, w formie listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, wysłanego na adres siedziby GK podanej w pkt. 1. pod rygorem bezskuteczności. Oświadczenia złożone w innej formie niż wymienione powyżej lub złożone po upływie terminów określonych powyżej są bezskuteczne (nie wywierają skutków prawnych zakresie rozwiązania Umowy)

4.5. Umowa zostaje zawarta na czas określony wskazany w Umowie albo na czas wykonania przedmiotu Umowy, w zależności od rodzaju Usługi. Warunkiem rozpoczęcia świadczenia Usługi przez GK jest zapłata Wynagrodzenia lub jego raty lub posiadanie przez Klienta środków pieniężnych na koncie klienckim w wysokości umożliwiającej świadczenie Usługi, a także dostarczenie niezbędnych materiałów/informacji umożliwiających realizację przedmiotu Umowy, jeżeli charakter Usługi tego wymaga. 

4.6. Klient może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku nienależytego wykonywania Umowy przez GK, po uprzednim pisemnym wezwaniu do należytego wykonania Umowy i wyznaczeniu GK w tym celu dodatkowego, co najmniej 30-dniowego terminu. Oświadczenie dla swej ważności wymaga formy pisemnej. 

4.7. GK zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym od dnia doręczenia wypowiedzenia w następujących przypadkach: 

a) opóźnienia Klienta z zapłatą pełnych kwot Wynagrodzenia, wynikających z przedmiotu umowy, za co najmniej 1 okres płatności, po uprzednim pisemnym wezwaniu Klienta do spłaty wymagalnych należności w terminie nie krótszym niż 7 dni od otrzymania wezwania;

b) opóźnienia Klienta z zapłatą należności, wynikających z Umowy, po upływie co najmniej 21 dni od terminu płatności faktury, po uprzednim pisemnym wezwaniu Klienta do spłaty wymagalnych należności w terminie nie krótszym niż 7 dni od otrzymania wezwania; 

c) naruszenia przez Klienta obowiązków wynikających z Umowy lub OWU, w szczególności braku przekazania danych, o których mowa w pkt 3.3. lub innych informacji lub materiałów niezbędnych do realizacji usługi, po uprzednim pisemnym wezwaniu Klienta do należytego wykonania postanowień Umowy lub OWU i wyznaczeniu w tym celu dodatkowego 7-dniowego terminu od otrzymania wezwania; 

d) wprowadzenia GK w błąd, poprzez podanie nieprawdziwych danych rejestrowych Klienta;

e) wprowadzenia GK w błąd poprzez złożenie dokumentów lub przedstawienie informacji, które okazały się niezgodne ze stanem rzeczywistym. 

4.10. Po rozwiązaniu Umowy, Klient zobowiązany będzie do niezwłocznej zapłaty całości wymagalnego zadłużenia wraz z ewentualnymi odsetkami.

Świadczenie Usługi 

5.1. Z zastrzeżeniem punktu 4.6. oraz punktów 5.1.1-4. GK rozpocznie świadczenie Usługi w terminie do 2 tygodni od dnia zawarcia Umowy lub w terminie późniejszym, o ile strony tak postanowiły oraz, pod warunkiem, że zostały udostępnione przez Klienta niezbędne informacje lub materiały konieczne do świadczenia usługi. 

5.2. W przypadku, gdy Usługa świadczona jest w oparciu o Stronę Klienta, GK nie ponosi odpowiedzialności za jej niedostępność. Powyższe nie wpływa na świadczenie Usługi i wynagrodzenie GK. Klient zobowiązuje się zapewnić hosting Strony Klienta i utrzymywać prawo do domeny we własnym zakresie. 

5.3. GK nie ingeruje w treści umieszczone na Stronie Klienta i Stronie www, chyba że ingerencja jest przedmiotem Usługi. Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie publikowane przez siebie treści, w tym za zgodność z prawem regulaminów sprzedaży sklepów internetowych, ofert handlowych itp. 

5.3.1. GK zastrzega sobie prawo do zawieszenia świadczenia/wykonania Usługi z zachowaniem prawa do Wynagrodzenia w przypadku, gdy publikowane treści (w jakiejkolwiek formie) naruszają przepisy prawa, prawa osób trzecich, dobre obyczaje, uczucia religijne lub mogłyby w ocenie GK narazić GK lub Klienta na szkodę. 

5.4. GK w celu autopromocji ma prawo do powoływania się na projekty Utworów stworzonych w wyniku Umowy, a także na fakt współpracy z Klientem, w tym w szczególności do powoływania się na te projekty we własnych materiałach marketingowych. Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie przez GK logotypu Klienta na stronach internetowych lub w portalach społecznościowych dotyczących GK w celu określonym w zdaniu poprzedzającym. Klient może w każdym czasie odwołać przedmiotową zgodę, przesyłając GK pisemne oświadczenie. 

Odpowiedzialność 

6.1. GK ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy tylko w zakresie następstw swojego działania. Jednak wyłącznie do wysokości otrzymanego od Klienta Wynagrodzenia z tytułu Umowy. 

6.2. GK nie ponosi odpowiedzialności za stan interesów Klienta. Klient akceptuje fakt, iż GK nie świadczy Usługi na zasadach wyłączności. 

6.3. Klient ma prawo zgłosić GK w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres mailowy podany powyżej, reklamację dotyczącą Usługi w zakresie jej niezgodności z Umową. Zgłoszenie powinno zawierać uzasadnienie reklamacji. GK rozpatrzy reklamację w terminie 10 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację zostanie doręczona Klientowi na piśmie lub za pośrednictwem poczty e-mail. 

6.4. GK ustala z Klientem sposób działań i komunikacji w ramach usług w serwisach społecznościowych określonych w pkt. 1.5 c). Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za rezultaty publikacji postów. Klient ma prawo wycofania woli publikowania postów w jego imieniu w każdej chwili. Wniosek o wycofanie postów składa się w formie elektronicznej na adres mailowy. Wniosek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie zwalnia Klienta od zapłaty GK wynagrodzenia w pełnej wysokości. 

Wynagrodzenie 

7.1. Klient zobowiązany jest zapłacić GK Wynagrodzenie określone w Umowie. W przypadku usług, dla realizacji których wymagane jest określenie budżetu, na Wynagrodzenie składają się zarówno Budżet, jak i Obsługa. 

7.2. Warunkiem uruchomienia świadczenia Usługi jest wpłata określonej w specyfikacji Usługi minimalnej kwoty wymaganej do jej uruchomienia. W przypadku wpłaty części Wynagrodzenia pozostała część zostanie wpłacona przez Klienta w terminie określonym w Umowie. 

7.3. Brak wpłaty w wymaganym terminie spowoduje wstrzymanie świadczenia Usług na rzecz Klienta. 

7.4. W przypadku opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia, GK przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie. 

Postanowienia końcowe 

8.1. Administratorem udostępnionych na podstawie Umowy danych osobowych Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest GK Gabriela Krawczak z siedzibą w Warszawie, pod adresem: al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa. NIP: 5214068765, REGON: 528557082. Dane osobowe Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (dalej Dane Klienta) obejmują wszelkie informacje udostępnione GK przez Klienta w celu zawarcia i realizacji Umowy, a w szczególności jego dane identyfikacyjne, kontaktowe, informacje dotyczące prowadzonej działalności, informacje dotyczące rozliczeń finansowych, treść prowadzonej korespondencji i utrwalonych rozmów telefonicznych, z wyjątkiem danych powierzonych GK przez Klienta. 

8.2. GK przetwarza Dane Klienta: 

a) w celu zawarcia i realizacji Umowy oraz obsługi Klienta zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

b) w celu prowadzenia rozliczeń finansowych z Klientem tytułem realizacji Umowy, a także ewentualnego dochodzenia roszczeń od Klienta w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO oraz obowiązków prawnych GK wobec organów podatkowych na podstawie odrębnych przepisów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 

c) w celu realizacji działań marketingowych GK w ramach prawnie uzasadnionego interesu administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zgodnie z oświadczeniami woli Klienta dotyczącymi przetwarzania danych i komunikacji marketingowej określonymi w RODO oraz w Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Prawie Telekomunikacyjnym. Zgody udzielone GK w zakresie wyżej wymienionej komunikacji marketingowej mogą być wycofane przez Klienta w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 

d) w celu realizacji obowiązków prawnych GK wobec Klienta określonych w RODO, w rozumieniu art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcami Danych Klienta, w przypadku ich publikacji w formie wizytówki w serwisach GK, są użytkownicy serwisów internetowych GK, a także w razie potrzeby podmioty zajmujące się dochodzeniem należności i obrotem wierzytelnościami oraz ich pełnomocnicy. Ponadto Dane Klienta mogą być udostępnione na żądanie uprawnionych organów państwowych. Dane Klienta są przetwarzane i przechowywane przez okres realizacji Umowy, a po jej wygaśnięciu do końca roku kalendarzowego, w którym wygasa umowa, a następnie przez okres do 5 lat lub w przypadku wystąpienia roszczeń na tle realizacji Umowy do czasu ostatecznego ich wygaśnięcia bądź rozstrzygnięcia na drodze prawnej. Klient ma prawo żądania od GK dostępu do Danych, które go dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

e) Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.3. Wszystkie zmiany Umowy lub oświadczenia stron wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem oświadczeń, o których mowa w punkcie 3.1. Umowa określa prawa i obowiązki stron oraz zastępuje wszelkie ustne uzgodnienia poczynione podczas negocjowania jej warunków. 

8.4. Klient jako adres do doręczeń wskazuje adres e-mail oraz adres pocztowy wskazany w Umowie. Wszelka korespondencja kierowana pod ostatni wskazany adres pocztowy lub elektroniczny uznana będzie za skutecznie doręczoną. 

8.5. GK może przenieść w całości lub w części prawa i obowiązki wynikające z Umowy na rzecz podmiotu trzeciego, na co Klient wyraża niniejszym zgodę. 

8.6. Jeśli jakiekolwiek postanowienie Umowy lub OWU zostanie uznane za nieważne lub w inny sposób wadliwe pod względem prawnym, to pozostałe postanowienia Umowy lub OWU pozostaną w mocy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo. 

8.7. Klient zawierając Umowę akceptuje postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Świadczenia Usług, stanowiących integralną część Umowy.

8.8. Umowa podlega prawu Rzeczypospolitej Polskiej oraz jurysdykcji sądów polskich. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji Umowy Klient i GK poddają pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego miejscowo dla siedziby GK.